• LH5 MAILAKOAK ORIENTAZIO ARIKETA SERAFIN BAROJA PARKEAN

1. 2022/02/20

LH 5ekoak Orientatze ariketa egitera joan ginen parkera iparorratza eta metroko hari zatia hartuta. Bertan bikote bakoitzari abiapuntu bana izendatu zitzaigun eta jarraitu beharreko aginduekin eta ibilbidea marrazteko txantiloia eskuetan hartuta aurrera, atzera, eskuinera eta ezkerrerantz ibili ginen. Dena ondo egindakoan, gure ahaleginaren ordainetan fruta ale bana jaso genuen.

Arratsalde ederra pasa genuen eta jolasean asko ikasi genuen!

Hemen saka ezazu argazkiak ikusteko.

• "TREBA GURASOAK" PRESTAKUNTZA SAIOAK

1. 2022/02/15

"TREBA Gurasoak", Gipuzkoako Foru Aldundiko Gazteria Zuzendaritzaren eta Donostia Gazteriarekin lankidetzan egingo den, familiei zuzenduriko prestakuntza eskaintza bat da.

Familiei, haurren eta nerabeen heziketa-prozesuan lagunduko dieten gaiei buruzko hainbat hitzaldi antolatu dituzte. Datorren otsailaren 22an hasiko dira, Gipuzkoako Foru Aldundian, 18:00tan, Komunikazio ez bortitzari buruzko saioarekin.

Donostian izango diren hitzaldi guztiak jasotzen dituen kartela ikusteko hemen sakatu.

• KALDEREROAK JAKINTZAN

1. 2022/02/11

Aurten ere Antiguora etorri dira Kaldereroak hartza eta guzti. Gure eskolako txikiek sartaiak gogoz jo dituzte, eta alaiki kantatu eta dantzatu dute.

Gure ospakizuna ikusi nahi al duzu? Hemen saka ezazu eskolako kontuarekin.

• AGATE DEUNA BEZPERA

1. 2022/02/04

Ohitura zaharra bete nahian, Santa Ageda omenez, soinuak eta makilak hartuz eskolan eta aurten Gaskuñan plazan ere baztarrak alaitzen ibili gara. Primeran pasa dugu estarri sanoz koplak abesten.

Hemen saka ezazu Erregezaintzako eraikuntzako ikasleak ikusteko eta hemen goiko eraikinekoak.

• ONGI ETORRI ESKOLARA DINAMIKA PARTEHARTZAILEA

1. 2022/02/01

Eskolako Ongi Etorri Eskolara proiektuaren barruan Kulturarteko Talde eragilea
    izeneko talde bat dago. Guraso, irakasle eta proiektuko koordinatzaileak osatzen
    dutena.
    Bertan, besteak beste, aniztasun kulturalaren bueltan ausnartzeko saioak antolatzen
    ditugu.
    Hurrengo saioan, ”Zer egin dezakegu jarrera arrazistak eskola komunitatean
    ekiditzeko?” egunerokotasunean eskola komunitatean bizi ditugun egoera
    desberdinetatik abiatuta aniztasun kulturalarekin loturik dauden hiru gai jorratuko
    ditugu: identitatea, euskara eta parte-hartzea.
    Saioa, otsailaren 3an izango da. 16:45tatik 17:45tara. Lugaritz kulturetxean. Eskolako

guraso eta irakasleentzako irekia izango da.

Informazioa gehiago sakatu hemen

Gure eskolak mila kolore ditu