• LH3 AQUARIUMEAN

1. 2020/12/10

LH3. mailako ikasle eta irakasleak Aquarium ikustera joan ziren. Arrainak ikusi ondoren (marrazoak, itsasoko zaldiak eta abar) auditoriumean laburmetrai batzuk ikusi zituzten eta marrazoei buruz hitzaldi txiki bat jaso zuten.

Primeran pasatu zuten!.

Argazkiak ikusteko hemen sakatu eskolako konturarekin.

• LH3C ANTIGUA AUZOTIK TXANGOA

1. 2020/12/10

LH3Ckoek Antigua auzotik txango bat egin dute, auzoak eskeintzen dituen zerbitzu desberdinak zeintzuk diren ezagutzeko.

Argazkiak ikusteko hemen sakatu eskolako kontuarekin.

• ONGI ETORRI ESKOLARA "MUNDUTIK EUSKARARA"

1. 2020/12/03

Ongi Etorri Eskolara, eskolan kulturartekotasuna lantzen duen taldeak, Euskararen Eguna ospatzeko bideo bat osatu du eskolako familia desberdinen parte-hartzearekin.

Jatorria beste herrialde batean duten familiak ere partaide egin nahi izan dituzte euskararen bultzadanduten garrantzia ikusarazteko.

Mila esker parte hartu duzuen familia guztiei!

Bideoa ikusteko zure eskolako kontuarekin hemen sakatu.

• TEKNOLOGIA BERRIAK FAMILIENTZAKO GOMENDIOAK

1. 2020/11/27

Aste honetan zehar 6. mailako ikasle, irakasle eta familiak buru-belarri aritu dira teknologia berrien kudeaketaren inguruan ikasten.

Orain Prebentzioa erakundeak, familiek gai honen inguruan gehiago sakontzeko informazio-txosten hau helarazi digu.

• EUSKARALDIA ANTIGUON

1. 2020/11/17

Azaroaren 20tik abenduaren 4ra arte Euskaraldia auzoan izango dugu: musika emanaldiak, euskal dantzak, hitzaldiak... horietako batzuk Jakingurak antolatuta.

Hemen topatuko dituzue jarduera guztiak

Haurren sexualitateari buruzko hitzaldian parte hartzeko hemen sakatu.

ANIMATU ZAITEZTE PARTE HARTZEN AUZOAN!