• EUSKARALDIA

1. 2022-11-07

Euskaraldia badator! Azaroak 18tik Abenduak 2ra.

Euskaraz mintzatzeko, entzuteko eta gozatzeko garaia!

Anima zaitez eta eman izena hemen.

• Lur Gallastegi idazle bizkaitarra Jakintzan

1. 2022-11-04

Urriaren 28an Lur Gallastegiren bisita izan genuen LH5 eta LH6 mailakoek.

¨Gau beltza eta ahanzturaren pasabidea¨ izeneko bere liburuaren inguruan aritu ginen hizketan; liburua idazteko ideia nola sortu zitzaion, pertsonaiak nola aukeratu zituen, non kokatzen den istorioa… Gure galderak ere bota genizkion eta gustu handiz erantzun zizkigun.
    Eskarrik asko Lur!

• LH6 HAZIAK BILTZEN ERNETU ETA HAZTEKO-METODO ZIENTIFIKOA

1. 2022-10-28

LH6. mailako ikasleekin  haziak biltzen izan ginen parkean. Ikastolara ekarri eta zabal zabal jarri genituen. Hurrengo egunetan urarekin eta ozpinarekin betetako ontzi batean sartuko ditugu eta hondora joaten direnekin; hau da, hazi onekin, azterketa bat egingo dugu.
    Haziak hiru baldintza desberdinetan jarriko ditugu: batzuk hondarretan sartuko ditugu eta hozgailuan gorde ernetu arte edo urtarrilerarte, beste batzuk hozgailuan gordeko ditugu urtarrilerarte eta beste batzuk kotoi edo paper heze artean izango ditugu ernetu arte. Metodo zientifikoa erabiliz zein baldintzetako haziak ernetzen diren hobekien eta nola hazten diren aztertuko dugu. Gure hipotesiak botako ditugu eta behaketa egin ondoren eta emaitzak ikusita, gure ondorioak aterako ditugu.

Ea uzta ona jasotzen dugun!!!

• IRUTXULOKO HITZAN ANTIGUAKO GAU BELTZA

1. 2022-10-27

Irutxuloko Hitzan Antiguako  Gau Beltzari buruz irakurri dezakezue hemen.

Arbasoen ohiturak berreskuratzen dituen jaia dugu Gau Beltza edo Arimen Gaua eta hau ospatzeko auzoan egingo direnen inguruko egitaraua Jakinura Guraso Elkarteko web orrian topatuko duzue.

• Haur Txokoa Antiguon/ 7-11 urte

1. 2022-10-24

Anima itzazue  haurrak auzoko  Haurtxokoan parte hartzera!

Lagrubata arratsaldetan antolatzen dituzte ekintzak.

Haurtxokoa 7 eta 11 urte bitarteko haurrentzako gune bat da, besteekin bizitzen ikasteko, esperientziak partekatzeko eta autonomia, adiskidetasuna edo talde lana bezalako balioak garatzeko.

Hezitzaile talde batek jarduerak dinamizatzen ditu eta balio eta helburu horiek bultzatzen saiatzen da. Aukera paregabea da askotariko jarduerez gozatzeko eta lagunak egiteko.

Arte eta gorputz adierazpeneko jolasak, jolas sinbolikoak, eraikuntza eta ikerketa jolasak, mahai-jokoak eta abar egiten dira.

Kontaktua eta informazio gehiago hemen.