• OSPITALERATUTAKO HAURREN EGUNA

1. 2020/05/04

Haur asko ospitaleko gela batean daude, haiengandik hurbilago senti gaitezen eta egunak, ospital barruan, atseginagoak izan daitezen margoak atera eta eskuak txalo egiteko berotu, maiatzaren 13an ospitaleratutako haurren eguna izango bait da.

1. bideoa

2. bideoa

• ONGI ETORRI ESKOLAKOAK LIBURUAREN EGUNEAN IPUINKONTARI

1. 2020/04/27

Gure ikastolan hizkuntza eta kultura desberdinak ditugu eta Liburuaren Egunean horietako batzuk ipuinkontalari bihurtu dira. Hizkuntza ezberdinetan ipuinak bidali dizkigute haien etxetik. Sartu bideoan eta urrutiko herrialdieetako ahotsak hementxe entzuteko aukera izango duzu.

Bada bigarren ikasturtea gure ikastola Ongi etorri proiektuan murgilduta dagoena. Kultura aniztasuna, bai eskolarako bai auzo edo herrirako, abaintaila gisa ikustean datza.

Ipuinak ikusteko hemen sakatu.

Hausnarketarako galdetegia.

• "ETA ZU ZERTAN ARI ZARA?"

1. 28/04/2020

Kaixo familiak, pixkanaka-pixkanaka denok "elkartzeko" txoko bat sortzen ari gara. Bertan, guk sortu  edota interesgarriak ikusten ditugun baliabideak: esperimentuak, jolasak, erronkak... eta zuek bidalitako kantak, artelanak, dantzak, ipuinak... elkarrekin topatzen dira.

Sartu, ezagutu eta parte hartu nahi baduzu etxetiklanean@jakintzaikastola.eus helbidera etxean egiten duzuna bidal dezakezu denok amaraunean jarraitzen dugulako.

• ESKOLA KIROLAKO ASTEKO ERRONKA

1. 2020/04/29

Asteazkenero, eta zu zertan ari zara? txokoan topatuko dituzu eskola kirolakoen erronkak. Zuk egitea eta igandea baino lehen bidaltzeko gonbitea luzatzen zaizue.

kirola@jakintzaikastola.eus

Ondoren, kirolako erronkak atalean, zu eta etxean sasoian egoten saiatzen ari diren gainontzeko parte-hartzaileak ikusiko dituzu.

ASTE HONETAKO ERRONKA

• ALVARO BEÑARAN PSIKOMOTRIZISTAREKIN KONFINAMENDUAREN INGURUAN

1. 2020/04/29

Alvaro Beñaran psikomotrizista eta pedagogoak, haurrek konfinamendu garai honetan bizitzen ari diren egoeraren inguruan azalpenak eman zituen orain dela egun batzuk. Eta familiei ere haurrak ulertzeko eta ahalik eta ondoen eramateko,  irizpideak eman zituen.