• OOGaren BERRITZEA

1. 2020/10/27

2020-2021 ikasturtearen lehenengo hiruhilekoan Ordezkaritza Organo Gorena, edo Eskola Kontseilua, partzialki berritzeko prozesua martxan jarri da.  Zuen burua hautagai bezala aurkeztu nahi baduzue, zuzendaritzan izena eman dezakezue  urriaren 27tik azaroaren 9ra bitartean.

Anima zaitezte!

ZUZENDARITZA eta FAMILIA ELKARTEA

Informazio gehiago hemen

• HERIOTZA HAURREKIN HITZALDIA

1. 2020/10/26

Bihar, hilak 27, arratsaldeko 17:30etan, Jakingurak, familien elkarteak, zoom bidez hitzaldi bat antolatu du. Naroa Martinez, irakasle eta psikopedagogoa, haurrekin heriotzaz hitz egiterakoan sortzen diren zalantzak argitzen saiatuko da.

Izena emateko tel. 676205989 deitu.

• 2020-21 IKASTURTEKO IKASKETA-BEKA ETA LAGUNTZAK

1. 2020-10-15

Urtero bezala, zuen seme-alabentzat jantokiko eta materialerako beka eskatzeko epea zabalik dago.

Edozein zalantza argitzeko eskolara deitu edo bekak@jakintzaikastola.eus helbidera email bat idatz dezakezue.

Epea zabalik egongo da urriaren 9tik azaroaren 9ra.

Informazio gehiago hemen

• ONGI ETORRI ESKOLARA

1. 2020/10/06

Ongi etorri eskolara ekimena berriz ere dugu martxan gure eskolan, ohi bezala, kulturartekotasuna eta euskararenganako hurbilketa lantzen jarraituko du.

• FAMILIA BILERAK 2020-21

1. 2020/09/21

Datozen egunetan, Haur eta Lehen Hezkuntzako familia bilerak egingo ditugu. Hementxe duzue  bileren egutegi eta ordutegiak.

Txostenak aldez aurretik irakurri nahi badituzue, bilera gerturatzen den heinean, inika-n zintzilikatzen joango gara.

Hemen sakatu datak ikusteko.