• JAKINTZA GARDEN PROJECT

1. 2022/04/06

Udaberrian, Lehen Hezkuntzako 4. Mailako ingeleseko gelan  ikasi dugun abestietako batekin bideoa sortu dugu. Eki proiektuko 4. Gaia lantzearekin batera (¨Growing Together- Seed, plant, flower¨) haurrek ¨The Seed Song¨ ikasi dute. Bideo honetan, ikasleek baratzan egindako lana eta ingeleseko klasean zehar abestu eta antzezturiko abestia ikusteko hemen saka ezazu.

• ASTE ARTISTIKOA ESKOLAN

1. 2022/04/04

Azkenengo boladan gure ikasleak lan ta lan aritu dira "Aste Artistikoa" prestatzen eta azkenean heldu da hasteko eguna. Arte erakusketak, dantzak, kantak, laburmetraiak... guztion artean eskola kulturaz beteko dugu.

Hemen duzu egitaraua.

• PARKETARRAK ANTIGUON

1. 2022/03/04

Parketarrak, haurrak aisialdian euskara gehiago erabiltzea helburu duen egitasmoak, datorren asteazkenean, hilaren 9an, Antiguoko Mikel Laboa plazan egongo da. Zatoz parte hartzera!

Bilatu ze beste parkeetan eta ze egunetan egingo den jarduera hemen.

• GORA IHAUTERIAK!

1. 2022/02/25

Eguraldi onak lagunduta, gaur eskolan dotore-dotore jarri gara: elur panpinak, lehoiak, piratak... pozik aritu dira altxor bila, eta gogotsu dantzan!

Argazki pilo egin ditugu hemen saka ezazu ikusteko.

• LH5 TXINGUDIN EKOSISTEMA DESBERDINAK IKUSTEN

1. 2022/02/25

Otsailaren 24an Txingudin izan ginen LH5. mailakoak. Ekosistema desberdinak ikusteko aukera izan genuen eta baita bertako animaliak ezagutzekoa ere. Batez ere hegaztiak ikusi genituen: kaioak, antxetak, lertxunak, ubarroiak, zozoak, beltxargak, ahate kopeta zuriak, txilinportak, ur oiloak, zertzetak...
    Hala ere, ardiak eta arkume jaio berria ere gertutik behatu genituen.
    Prismatikoak eskuetan genituela animalia hauen joan etorrikoak aztertu genituen.
    Ondoren, Irunen bertan bazkaldu eta jolasean ibili ginen, euria lagun.

Hemen sakatu argazkiak ikusteko.