• ESKOLA KIROLA-11. JARDUNALDIA

1. 2023-02-02

Hemen daukazue Eskola Kiroleko 11. jardunaldiko taula.

• ATE IREKIAK 2023-24 IKASTURTEARI BEGIRA

1. 2022-12-19

_____

ATE IREKIAK ETA ELKARRIZKETAK

Kaixo familiak, datorren 2023-24 ikasturteari begira, gure hezkuntza-proposamenari buruzko informazioa zabaltzen ari gara, batez ere 2021an jaiotako haur bat duzuen familientzat.

ATE IREKIEN JARDUNALDIAK

Datorren Otsailaren 8an eta Otsailaren 11n Haur Hezkuntza ezagutzeko ¨Ate-Irekien jardunaldia¨ izango dugu, familia berriek gure ikastolako hezkuntza proiektua, zerbitzuak eta espazioak ezagutu ahal izateko.

Otsailak 8 , 16:45etan

Otsailak 11, 11:00etan

Erregezaintza 12, eraikinean elkartuko gara

Esteka honetako galdetegia betez eman dezakezu izena.

GURE ESKOLA EZAGUTU NAHI DUZU?

Beste edozein egunetan gure eskola ezagutzera etor zaitezke elkarrizketa pertsonal bat izateko,hortarako galdetegi hau bete.

Edozein zalantza baduzu jarri gurekin harremanetan:

idazkaritza@jakintzaikastola.eus

• HAUR TXOKOA-OTSAILA

1. 2023-01-31

Hemen duzue Antiguako Haur-Txokoko otsaileko programazioa (7-11 urte bitarteakoa LH2-LH5)

• Musika Ikuskizuna- 5. eta 6. mailakoentzat

1. 2023-01-30

Ostiralean, Urtarrilak 27, ¨ Living Room¨ ikustera joan ginen 5. eta 6. mailako ikasleekin, Miramongo Orkestra Sinfonikoaren egoitzara.
    Konfinamenduak inspiraturiko obra honetan Orkestra Sinfonikoa osatzen duten perkusionistek,
    etxebizitza batean aurki daitezkeen objektu ezberdinekin musika nola egin daitekeen erakutsi ziguten.
    Ikuskizunean zehar, musika tresna ezberdinak erabili zituzten eta ikusleekin hartu emana bilatu zuten,
    txaloen eta bestelako mugimenduen bitartez.
    Ikuskizunak 50 minutu inguruko iraupena izan zuen eta hau amaitzean eskolara itzuli ginen.
    Primeran pasa genuen!
  • ESKOLA KIROLA 10. JARDUNALDIA

1. 2022-01-26

Hemen daukazue Eskola Kiroleko 10. jardunaldiko taula.