• UDAKO AGURRA 2020-21

1. 2021/06/18

Bukatu da ikasturtea!

Ikasturte berezi honetan, ikasgairen bat ateratzeko aukera izan badugu, hau elkarlanaren garrantziarena izan da. Elkarrekin hurrunago iristen gara!

Jakintza Ikastola osatzen dugun guzti guztion esfortzuari esker, egoera zailei aurre eginez , hementxe darrai eskolak, sendo eta bizi-bizi.

Zorionak guztioi eta goza ditzagun merezitako oporrak!!

Azken egun hauetan jai giro ederra izan dugu ikastolan, hemen saka ezazu ikusteko, eta egindako lanaren berri izan nahi baduzu hementxe duzu gure eskolako buletina.

• IKASTURTE BUKAERAKO JOLASAK

1. 2021/06/14

Zatoz jolastera! Jakingurak ikasturteari agurra egiteko, bihar eta etzi, jolasak prestatu ditu. Haurrak jangelatik jasoko dituzte.

Hemen saka ezazu ikasmaila bakoitzari dagokion eguna jakiteko.

• FAMILIA LAGUNA ESKERTZA EKITALDIA

1. 2021/06/21

Datorren ostegunean, "Ongi etorri eskolara" proiektuko Familia Lagunen eskertza ekitaldia izango da. Ikasturteari amaiera emateko Amara Berri eskolako familiekin batera Uliako Lore Baratzetan elkartuko gara.

Hainbat tailerren eskaintza egongo da eta baita Klaun-inen emaldia ere.

Informazio gehiago hemen.

Ongi etorri eskolara proiektuari buruzko informazio gehiago hemen.

• PARTE HAR EZAZU MUGIKORREN INGURUKO HITZALDIAN!

1. 2021/06/09

Datorren astelehenerako Jakingurak, eskolako familien elkarteak, "Mugikorrak eta gazteak" hitzaldia antolatu du. Miren Ros Aiartzaguenaren esku  gai honen inguruan aholkuak eta gomendioak jasotzeko aukera izango dugu.

Parte hartzea gelako ordezkarien bidez egingo da.

Informazio gehiago hemen

• HH3KOAK ETA LH2KOAK CRISTINA ENEAN ESPLORATZEN

1. 2021/06/09

Egun hauetan HH3ko eta LH2ko ikasleak Cristina Eneara joan dira, bertako animaliak eta zuhaitzak ezagutzeko aukera izan dute.

Pilo bat ikasi dute eta oso ondo pasatu dute!

Hemen saka ezazu HH3ko argazkiak ikusteko eta hemen LH2koak.