• 2020-21 IKASTURTEKO IKASKETA-BEKA ETA LAGUNTZAK

1. 2020-10-15

Urtero bezala, zuen seme-alabentzat jantokiko eta materialerako beka eskatzeko epea zabalik dago.

Edozein zalantza argitzeko eskolara deitu edo bekak@jakintzaikastola.eus helbidera email bat idatz dezakezue.

Epea zabalik egongo da urriaren 9tik azaroaren 9ra.

Informazio gehiago hemen

• ONGI ETORRI ESKOLARA

1. 2020/10/06

Ongi etorri eskolara ekimena berriz ere dugu martxan gure eskolan, ohi bezala, kulturartekotasuna eta euskararenganako hurbilketa lantzen jarraituko du.

• FAMILIA BILERAK 2020-21

1. 2020/09/21

Datozen egunetan, Haur eta Lehen Hezkuntzako familia bilerak egingo ditugu. Hementxe duzue  bileren egutegi eta ordutegiak.

Txostenak aldez aurretik irakurri nahi badituzue, bilera gerturatzen den heinean, inika-n zintzilikatzen joango gara.

Hemen sakatu datak ikusteko.

• FAMILIENTZAKO COVID INFORMAZIOA

1. 2020/09/11

Osasun Publikoak ezartzen dituen prebentzio, kontrol-jarraibide eta arauak aldatzen joan daitezke ikasturtean zehar, familientzat lagungarria izango delakoan, informazio interesgarria hemen eguneratzen joango gara.

• IKASTURTE HASIERA

1. 2020/08/31

Ikasturte hasierako ongi etorri agurra.