• FAMILIA BILERAK 2022-23

1. 2022-10-03

Datozen egunetan, Haur eta Lehen Hezkuntzako familia bilerak eginten jarraituko  dugu.

Gogoratu, txostenak aldez aurretik irakurri nahi badituzue, bilera gerturatzen den heinean, inika-n zintzilikatzen joango garela.

Hemen sakatu datak ikusteko.

• ONGI ETORRI ESKOLARA

1. 2022-10-03

¨Ongi etorri eskolara¨ martxan daukagu aurtengoan ere Jakintza Ikastolan.

Kultura-artekotasuna osotasunean lantzen duen proiektua da: gelan, eskolan, familiekin eta auzoan edo herrian.

Kultura guztiak balioztatzearen garrantziaz, sentsibilizatuz. Aldi berean, kultura guzti hauek euskarara eta euskal kulturara gertura daitezen lan eginez.

Hemen BIDEOA

Informazio gehiago HEMEN

• SEXU ANIZTASUNA ETA ASKATASUNA

1. 2022-09-27

Eskolako Irakasle guztiok iraila eta urriaren artean formakuntza interesgarria jasotzen ari gara. GUZTIOK elkartearen eskutik. Sexu-aniztasuna eta askatasunaren inguruko zenbait kontzeptu berrietan murgilduz.

• LH4 LURRASKARA

1. 2022-09-26

Gaur gure LH4-ko ikasleak LURRASKA baserri-eskolara joan dira. Hemen bertan egiten direnen inguruko informazioa.

• IGERIKETA IKASTAROAK - LH2-

1. 2022-09-19

Irailaren 14an  LH2-ko Igeriketa ikastaroekin hasi ginen  eta Azaroak 11rarte jarraituko dute hauek.

LH2A: urriak 13- azaroak 11 bitartean.

LH 2B eta LH2 C: irailak 14- urriak 11 bitartean.

Primeran ari dira uretan gure igerilariak!