• FOTO MIKI - ESKOLAKO JAIALDIA 2023-24

1. 2024-06-10

Hemen dituzue Matia kaleko Foto Mikik ESKOLAKO JAIALDI egunean  ateratako argazkiak.

Gogoratu modu arduratsuan erabili behar direla irudiak eta ez direla inolaz ere sare sozialetan argitaratzeko, ezta beste modu batean  zabaltzeko ere.

Behin deskargatuta bakoitzaren ardura izango da hauen kudeaketa.

Gogoratu  @jakintzaikstola.eus, eskolako  emailarekin sartu behar zaretela argazkiak ikustera.

• 2024eko EKAINEKO JAIALDIA

1. 2024/06/03

Larunbatean, ekainak 1ean, jaialdia ospatu genuen eskolan.

Laino artean esnatu baginen ere, eguraldia gure alde jarri eta musika eta dantzaz gozatzeko aukera izan genuen.

Ilusio handiz prestatutako eguna izan zen. Eskolako ikasleriak, txikienetik handienera dantzan ikusi genituen eta horrelaxe disfrutatu genuen denok.

6. mailako ikasleen agurra eta Edurne Sansineneari eginiko omenaldia bereziki hunkigarriak izan ziren.

Momentu guzti horien bilduma aurkitu dezakezue hurrengo argazkietan: 2024 EKAINA JAILADIA.

Behin deskargatuta bakoitzaren ardura izango da hauen kudeaketa.

Gogoratu ere eskolako helbide elektronikoarekin sartu beharko zaretela.

• ESKOLA KIROLA-22. JARDUNALDIA

1. 2024-05-24

Hemen daukazue Eskola Kiroleko 22. jardunaldiko taula.

• LH2 AROTZ ENEAN

1. 2024-05-24

LH2ko ikasleariak eta irakasleek primeran pasa genuen Arotz-Enea baserrian,

beherago zuekin partekatu nahi ditugun irudiek erakusten duten moduan.

ezta beste modu batean  zabaltzeko ere.

Behin deskargatuta bakoitzaren ardura izango da hauen kudeaketaren ondorioa.

IRUDIAK

• ESKOLA KIROLA 21. JARDUNALDIA

1. 2024-05-17

Hemen daukazue Eskola Kiroleko 21. jardunaldiko taula.