• FAMILIA BILERAK 2021-22

1. 2021/09/23

Datozen egunetan, Haur eta Lehen Hezkuntzako familia bilerak egingo ditugu.

Txostenak aldez aurretik irakurri nahi badituzue, bilera gerturatzen den heinean, inika-n zintzilikatzen joango gara.

Hemen sakatu datak eta ordua ikusteko.

• 2021-22 IKASTURTEKO IKASKETA-BEKA ETA LAGUNTZAK

1. 2021/08/30

Urtero bezala, zuen seme-alabentzat jantokiko eta materialerako beka eskatzeko epea zabalik dago.

Edozein zalantza argitzeko eskolara deitu edo bekak@jakintzaikastola.eus helbidera email bat idatz dezakezue.

Epea zabalik egongo da uztailaren 24tik irailaren 30rarte

Informazio gehiago
     hemen

• UDAKO AGURRA 2020-21

1. 2021/06/18

Bukatu da ikasturtea!

Ikasturte berezi honetan, ikasgairen bat ateratzeko aukera izan badugu, hau elkarlanaren garrantziarena izan da. Elkarrekin hurrunago iristen gara!

Jakintza Ikastola osatzen dugun guzti guztion esfortzuari esker, egoera zailei aurre eginez , hementxe darrai eskolak, sendo eta bizi-bizi.

Zorionak guztioi eta goza ditzagun merezitako oporrak!!

Azken egun hauetan jai giro ederra izan dugu ikastolan, hemen saka ezazu ikusteko, eta egindako lanaren berri izan nahi baduzu hementxe duzu gure eskolako buletina.

• IKASTURTE BUKAERAKO JOLASAK

1. 2021/06/14

Zatoz jolastera! Jakingurak ikasturteari agurra egiteko, bihar eta etzi, jolasak prestatu ditu. Haurrak jangelatik jasoko dituzte.

Hemen saka ezazu ikasmaila bakoitzari dagokion eguna jakiteko.

• FAMILIA LAGUNA ESKERTZA EKITALDIA

1. 2021/06/21

Datorren ostegunean, "Ongi etorri eskolara" proiektuko Familia Lagunen eskertza ekitaldia izango da. Ikasturteari amaiera emateko Amara Berri eskolako familiekin batera Uliako Lore Baratzetan elkartuko gara.

Hainbat tailerren eskaintza egongo da eta baita Klaun-inen emaldia ere.

Informazio gehiago hemen.

Ongi etorri eskolara proiektuari buruzko informazio gehiago hemen.