• PAREKIDETASUN EGITASMOA LH6

1. 2022-10-04

Irailaren 26,27 eta 28an eta urriaren 3, 4 eta 5ean LH6ko ikasleak Parekidetasun Egitasmoan parte hartzen ari gara.

Nerearekin erlaxatzen, gure arnasketa kontrolatzen eta gure burua ezagutzeaz gain, pertsonen arteko harreman parekideak jorratu ditugu.

• FAMILIA BILERAK 2022-23

1. 2022-10-03

Datozen egunetan, Haur eta Lehen Hezkuntzako familia bilerak eginten jarraituko  dugu.

Gogoratu, txostenak aldez aurretik irakurri nahi badituzue, bilera gerturatzen den heinean, inika-n zintzilikatzen joango garela.

Hemen sakatu datak ikusteko.

• ONGI ETORRI ESKOLARA

1. 2022-10-03

¨Ongi etorri eskolara¨ martxan daukagu aurtengoan ere Jakintza Ikastolan.

Kultura-artekotasuna osotasunean lantzen duen proiektua da: gelan, eskolan, familiekin eta auzoan edo herrian.

Kultura guztiak balioztatzearen garrantziaz, sentsibilizatuz. Aldi berean, kultura guzti hauek euskarara eta euskal kulturara gertura daitezen lan eginez.

Hemen BIDEOA

Informazio gehiago HEMEN

• SEXU ANIZTASUNA ETA ASKATASUNA

1. 2022-09-27

Eskolako Irakasle guztiok iraila eta urriaren artean formakuntza interesgarria jasotzen ari gara. GUZTIOK elkartearen eskutik. Sexu-aniztasuna eta askatasunaren inguruko zenbait kontzeptu berrietan murgilduz.

• LH4 LURRASKARA

1. 2022-09-26

Gaur gure LH4-ko ikasleak LURRASKA baserri-eskolara joan dira. Hemen bertan egiten direnen inguruko informazioa.