• ZABALIK DA GAILU DIGITALAK ESKURATZEKO DIRULAGUNTZA

1. 2021/10/05

Hezkuntza Sailak, Lehen Hezkuntza egiten ari diren ikasleentzat, gailu digitalak eskuratzeko banan-banako diru-laguntza eskatzeko epea irekita dago.

Eskatzaile bakoitzarentzako laguntza 200 euro izango da gehienez. Dirulaguntza jasotzeko baldintza batzuk bete beharko ditu eskatzaileak:

• Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailaren deialdiko beka bat jaso izana 2020-2021 ikasturtean, eskola-materialaren osagaian.
    • Aurreko deialdietan dirulaguntza hau bera jaso ez izana.
    • Berdinak izatea laguntza-eskabideko gailu digitala eta ikastetxeak eskatzailearen talde osorako aukeratutakoa.

Eskabideak online edota aurrez-aurre eskolako idazkaritzan egin daitezke urriaren 21era arte.

Informazio guztia hemen.

• ANTIGUOKO HAURTXOKOA URRIAN

1. 2021/10/01

Hona hemen urrirako Haurtxokoaren programazioa. Oraingo honetan akrosport, orri markatzaileak, mahai futbol txapelketa eta beste hainbat jarduera dituzte prest primeran pasatzeko!.

• FAMILIA BILERAK 2021-22

1. 2021/09/23

Datozen egunetan, Haur eta Lehen Hezkuntzako familia bilerak egingo ditugu.

Txostenak aldez aurretik irakurri nahi badituzue, bilera gerturatzen den heinean, inika-n zintzilikatzen joango gara.

Hemen sakatu datak eta ordua ikusteko.

• PARKETARRAK ANTIGUON

1. 2021/09/29

Parketarrak, haurrak aisialdian euskara gehiago erabiltzea helburu duen egitasmoak, gaur bertan egongo da Antiguoko Mikel Laboa plazan. Segurtasun eta prebentzio neurriak hartuko dira jarduera aurrera eramateko.

Bilatu ze beste parkeetan eta ze egunetan egingo den jarduera hemen.

• FAMILIAK ETA BIZIKIDETZA POSITIBOA

1. 2021/09/27

Familien kolaborazioa ezinbestekoa da, bai  bizikidetza giro positiboa lortzeko eta baita ere, jazarpen egoeren aurrean erantzun irmoa emateko.

Nola lagundu dezakezuen jakiteko hemen saka ezazue.